czwartek, 1 kwietnia 2010

Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice, it's my disguise
I'm by your side.

Tak wlasnie mijaja ostatnie dni. Slucham na okraglo, az wreszcie sie objawi rzeczywistosc blizej mi nieznana, jednak jest ona odczuwalna we wszystkich klebuszkach nerwowych. Zasypiam z przeczuciem, ze to moze byc ostatnia noc, ale jesli ja przezyje nastapi dzien, ktory wszystko zmieni. Chomiczek powiedzial, ze z moja pomoca moze to nastapic wczesniej niz sie spodziewalam. Karuzela dziala bez zarzutow.

Chomiczek powiedzial, ze jestem jedna z najlepszych osob na swiecie. Nie wiem ilu ludzi zyje na Ziemii, ale jestem pewna, ze wielu. W takim razie jestem wyjatkowa. juz niedlugo pobawie sie w kilkutygodniowy romans.
Lubie uczucie oczekiwania. Lubie tez stac nas linia metra i czuc jak pociagi zaladowane setkami ludzi poruszja chodnik, lubie to slyszec i czuc w calym ciele male wibracje. Lubie tez jeden pub zaraz nad Cetnral Line, chodzilam tam z B. sluchalismy stukajacych kieliszkow co kiilka minut. Dzis czulam sie oslabiona, przyszlo to po ekscytujacym spotkaniu z Bobopodobnym panem, ktorego wzielam za Boba. Wrocilam do sklepu i dlugo myslalam czy w koncu przejdzie mi to wszedobylstwo Roberta. Wszedobylstwo ojca mi przeszlo bardzo szybko.

Jeszcze tylko dwa dni do mojego weekendu. Zjem sobie jajko i pomaluje oczka;) Zaspiewam piosenke i pojde na spacer. a moze pojde na spacer spiewajac. W kazdym razie jest mi dobrze z sama soba w ostatnich dniach.

To Sara Brysik:


Moja mala modelka, ktora dala mi usmiech, ktory zmienil moje myslenie na dzialanie. Jeszcze tylko troche i bedzie zupelnie dobrze. Zaczne masowo produkowac fotografie, a po trzech miesiacach mojego oczekiwania zjawi sie jeden niesamowity wieczor. Pelen mnie i moich milosci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz