sobota, 13 marca 2010

czarna kawa

'A woman's born to weep and fret
To stay home and tend her oven
And drown her past regrets
In coffee and cigarettes'

julie london - black coffee.

Staram sie dotykac welwetowych snow jak tylko moge. Uciekaja mi przez palce. Dzis w nocy ktos oznajmil, ze mnie kocha. Milo bylo to slyszec. Obudzilam sie i zastanawialam sie, kim byl ten tajemniczy mezczyzna w jednym z dzisiejszych snow. Czy on juz byl czy moze nadejdzie. Mam do Ciebie wiele pytan ktore leje jak wode w wiadro moich codziennych przemyslen. Jestes jak polny konik. Skaczesz i grasz, probuje Cie dogonic.
Spiewam metne piosenki. Augustine jest slodka jak nigdy jeszczde nie byla. Zjawia sie czesto w moich snach w bladorozowej sukience z tiulu. Widze dokladnie jej piersi, sa biale jak moje z tykajacym w nich serduszku. tik tik tak tak, wlasnie teraz.
Blada i zmeczona dopale papierosa, ktorzy powaznie szkodzi mi i osobom w moim otoczeniu. nikogo jednak nie ma, ale bedzie. Wtedy przestane palic i zaczne czesac jego wlosy. Zaplote je wokol palcy tworzac uprzez by juz nigdy nie uciekl. Bede spiewac mu Agustine, albo Black Coffee. Na razie spiewam je behemotowi, az juz zupelnie zmeczony kladzie sie spac;) Dziekuje Ci za wszystko. Jestes punktem wyjscia, gdy mam scisniete gardlo i widze rzeczy, ktorych nie ma. Jestes jak male usmiechniete swiatelko magii i cieni. Mam nadzieje, ze juz wkrotce bedziesz szczesliwy. Dokladnie wiesz, ze bedziesz.
Co to znaczy dla nas? te noce pelne rozmow z obcymi ludzmi, ktorych nigdy nie poznamy? Plany, ktore nigdy nie wychodza. Kino, ktore nigdy nie przestaje grac, ale bez nas w wygodnych fotelach i litrem coli. nie lubie jesc popcornu w kinie. Lubie patrzec na zasypiajacych ludzi. Lubie kino i szczegolnie napisy koncowe, kiedy przychodza do mojej glowy mysli, ktore zdarzaja sie tylko raz. Strach, kiedy korzystasz z cichej lazienki. Kiedy psujesz te cisze suszeniem rak i wiesz, ze on bedzie czekal. Po drugiej stronie usmiechajac sie i biorac Cie pod reke. Ja potrzebuje tej osoby, ktora zadba o te cole na kazdy seans. B.M. Twoje urodziny juz niedlugo, kto Ci da rozowe kokardki i usmiech jakiego nikt w zyciu nie widzial? juz nigdy nie bedzie tak samo, jednak juz przestales chodzic do kina. Czemu? Wiem, ze Milk Ci sie nie podobal, ale ja przeprosilam.
Przepraszalam za kazdym razem, az zabraklo mi tchu.
Miss Redhead odeszla na Fleet Street.
julia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz