sobota, 20 marca 2010

Ghost world

Zasnelam ostatniej nocy, spalam, co sprawia, ze caly dzien uplywa pod znakiem moich poduszkowych wyobrazen. Nawiedziles mnie przed zasnieciem i w rozmowie z Szymonem.

Przyszedles i na nowo zaczales odpakowywac rozowy prezent na 23 marca.W moich nieznosnych myslach pojawia sie czasemm obraz pewnych czynnosci i probuje zmienic ich bieg, na przyklad pomysle o spadajacym krzesle i probuje wyobrazic je sobie stojace nad ta przepascia, ale nie spadajace, mijaja minuty a ono ciagle spada. Walcze z glowa, aby wyobrazic sobie je spokojnie spoczywajace na krawedzi. Tak wlasnie objawia sie w moich myslach obraz Ciebie. Odwiazujesz moje gorsetowe kokardki i nagle pojawia sie supel. Za kazdym razem. Staram sie zmienic bieg wydarzen, odwiazac supelki, ale one sie pojawiaja i pojawiaja ilekroc odtwarzam te scene. 23 marca mnie zabije, wiem jak bardzo bylam dla Ciebie w ten dzien wyjatkowa. Pamietam maly konfesjonal i moje spowiedzi i slony smak orzeszkow prazonych na ogniu mojej do Ciebie namietnosci.

Pamietam tez, ze bylam jeszcze niedawno dzieckiem i bawilam sie kokardkami u lalkowych sukienek, pamietam tez, ze czeskie orzeszki ssalam minutami az zupelnie przestawaly smakowac. Wtedy nie przychodzily do mojej glowy zadne lubiezne mysli i nie sadzilam, ze milosc tak namietna i nieskonczona moze istniec.

Poza beznsennoscia i wspomnieniami od kilku godzin zyje wizja, ktora dostalam od Piotra wczoraj. Wiem, ze to szansa dla nas, by zaczac zyc i tworzyc nowe. W takich wlasnie momentach mam ochote dotknac sufitu i sprawdzic czy aby na pewno tam jest, bo na ziemi twardo nie stoje juz od dawna.

Wszyscy czekamy, kazdego dnia, ale nikt z Was mi nie wierzy, ze to juz tak blisko, ze nasze losy sie odmienia, ze beda swietliste i zapamietane. Beda jak ciche nocne szepty, wyjatkowe, magiczne i znaczace o wiele wiecej od szeptow dziennych.

Poza tym, wolalam Cie ostatnio w nocy, ze jestem spragniona, tym razem nie przyniosles mi wody. Cierpialam cala noc probujac znalezc Cie w lozku. Nad samym ranem ubralam bransoletke, zasnelam i snilam bardzo zle sny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz